Forlaget Horisonten

Handelsbetingelser

Betaling

Forlaget Horisonten modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Forlaget Horisonten bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Varer sendes til pakkeshop og leveringstiden vil normalt være 2-7 hverdage for forsendelser til Danmark. Har du oplyst dit telefonnummer ved bestilling vil pakketransport firmaet sende dig en sms med besked om levering. Det er dit ansvar at hente pakken indenfor den tidsgrænse, pakketransport firmaet sætter.


Bestillinger sendes til udlandet i løbet af 2 - 7 hverdage, men vi kan ikke love leveringstid. På print er der normalt 14 dages levering.
Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Har du modtaget en defekt vare skal du reklamere inden rimelig tid ved at sende email til [email protected] og efter aftale returnere varen i forsvarlig emballage, så den ikke lider overlast under transport.
På print, som er bestillingsvare, ydes der ingen returret.


Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Forlaget Horisonten
Falstersgade 13
DK-8000 Aarhus C

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på bøger købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected]. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]

Your bag is empty
Start shopping